Not known Details About خرید ملک در ایوب سلطان استانبول

Wiki Article

ساخت است پروژه با ترکیب یک زندگی آرام و مدرن، یک مفھوم جدید و جمعی از زندگی را در ۲٤۲ واحد آپارتمان از ۱ تا ٥ خواب در پلان ھای مختلف در منطقه گوکتورک ارائه میدھد.

از طریق گروهی از متخصصان در بازار املاک و مستغلات ترکیه ، شرکت ما برای مشتریان ارزشمند خود علاوه بر مشاوره ای ایمن در زمینه املاک و مستغلات ، برای ارائه نتایج مطلوب از این پروژه ها ، صفر تا صد خدمات را برای شما مشتریان ارزنده فراهم می کند.

خرید خانه در هر کدام از شهر‌های ترکیه از جمله شهر‌های مدرن و پرجمعیت استانبول، آنکارا، ازمیر همینطور شهر‌های سرسبز کوش آداسی، آنتالیا، مارماریس برای سرمایه‌گذاری مناسب است.

قیمت خانه در استانبول به پول ایران در این مناطق پایین تر می باشد.

خانه > محله شناسی > محلات منطقه ایوب سلطان استانبول > محلات منطقه ایوب سلطان استانبول

دفتر ریاست جمهوری ترکیه واتس‌اپ را تحریم کرد/ مهاجرت به اپ بومی

ترکیه پلاس نزدیک به یک دهه فعالیت در کشور ترکیه با بهترین و راحت ترین روش های مهاجرتی قدم به قدم در کنار شما خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. چرا سرمایه‌گذاری در این پروژه؟

حرکت جنجالی فتح‌الله‌زاده / مدیر عامل استقلال دست به دامان پولدارها شد!

برو به قسمت قبلی مقاله های مربوط به شهروندی ترکیه اخبار شهروندی ترکیه پروژه های مناسب دریافت شهروندی ویدیوهای تابعیت ترکیه سوالات تابعیت ترکیه دایره المعارف تابعیت ترکیه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به املاک شهر می باشد.

آپارتمان های این شهرک مسکونی از ۱ خواب استارت می شود و با تغییر متراژ ، اتاق های آنان خرید خانه در محله ایوب سلطان استانبول اضافه می شود و تا ۵ خواب نیز در این رزیدانس موجود می باشد.

در این منطقه مجتمع‌های نوسازی تاسیس گردیده است، که برای اتباع خارجی و اقامت کاملا مناسب هستند. بیشتر مهاجران خارجی نیز به دلیل آب و هوا و برخی ویژگی‌های خوبی قیمت اپارتمان در ایوب سلطان استانبول که دارد به قصد خرید ملک وارد منطقه سلطان بیلی می‌شوند.

Report this wiki page